vineri, 27 martie 2009

Reteta succesului

Desi pare un pic absurd, daca te pui contra curentului si faci totul cum te taie capul si cum iti dicteaza sufletul, chiar vei reusi sa mergi pe calea pe care ti-o doresti cu atata ardoare (desigur, dupa ce treci de nenumarate filtre, hopuri, etc).

Cine ar fi crezut ca eu pot face ceva ? doar eu si visele mele am crezut in ele. Acum am inceput sa vad ca forta dorintei chiar are efect (vezi,The Secret), ce-i drept dupa cativa ani :P dar chiar are!

Multumesc ingerilor mei pentru asta, multumesc tuturor fiintelor de lumina care-mi stau alaturi si ma apara de cei intunecati, multumesc Luminii, multumesc tuturor fiintelor de pe Pamant ca imi ofera aceasta sansa unica de a ma bucura de Tot Ceea Ce Este.

Multumesc Doamne, Dumnezeul Parintilor Nostri (Hiperboreea)

Hiperboreea chiar merita salvata, chiar daca este plina de oameni nerecunoscatori, merita salvata de dragul acelor fiinte care i-au ramas credincioase de-a lungul miilor si miilor de ani.

Cum salvam Dacia ? acest taram al viselor demult uitate va fi salvat prin schimbare, Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi in lume !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu